A 2016-2017-es tanév

Stummer Nikolett Csilla (6. a)

ÁLOMVAKÁCIÓ!

Siratjuk a szünetet,

Nem várjuk a szüretet.

Kérjük vissza a nyarat!

Legyen hosszabb a nappal!

Sóhajtozva felöltöztem,

Könnyet ejtve felkészültem.

Sírva lassan ballagtam,

Gondolatban hazaszaladtam.

Legalább még egy hetet —

Könyörögve kérleltem az eget.

Magamba  merültem, majd

Sikítozva felültem.

Huh, jól van!

Megnyugodtam.

Csak rossz álom volt, baj nincsen,

A szünidőnek még vége sincsen.

 

Botyánszki Adrienn (7. a)

Nyárból ősz

 

Szép a nyár szép,

De lassan véget ér.

A sok diák iskolapadba ül,

Zöld levelek, mind elrepül.

 

A méh se zümmög már,

A nyár őszre vált.

S a gyermekkacajt felváltja

Az őszi szél susogása.

 

Ami egykor zöld volt,

Annak helyén most sárga folt.

Egyszer minden jónak vége lesz,

De nagyon szépek a kezdetek.

 

De nehéz az iskolatáska…

Amint a fenti versekből kiderül, Stummer Niki érezte, hogy közeleg a nyár vége, Botyánszki Adri pedig már tudta, nincs mese, itt az ősz, tehát kezdődik a tanév. Ebben az évben 42 első osztályos kisdiák kezdte meg tanulmányait iskolánkban. Osztályfőnökeik: Nagy Tiborné és Pereiné Susánszki Judit tanító nénik.

Az iskolaújság szerkesztő bizottsága nevében mindenkinek sikeres és élményekben gazdag tanévet kíván:    Stummer Nikolett

Képek

 

A szabadság ára

Nyolcadikosaink és az énekkar október 5-én a város előtt, október 6-án pedig az iskolában adott ünnepi műsort az aradi vértanúk emlékére. Műsoruk címe: A szabadság ára.  A legfőbb szerepeket elvállaló hat tanulónk október 6-án részt vehetett az Aradon szervezett koszorúzási ünnepségen is.

Benkó Erika, Németh Alexandra

Felvételeink a városi és az iskolai ünnepségen készültek

Fotó: Lagzi Zsanett                                   Képek